PR az egészségügyben, kommunikáció orvosoknak
Sajtókampány
Az egészségügyben a kommunikáció speciális odafigyelést igényel. Óvatosan kell bánni a már más szektorban jól bevált marketing kommunikációs eszközökkel. Vállaljuk egészségügyi témában sajtókampányok teljes körű lebonyolítását. A sajtókampány célja hírgenerálás, a megbízóval kapcsolatos információk eljuttatása a célközönségnek sajtóhír formájában.
Mintegy 1 700 címzettből álló sajtó címlistával rendelkezünk, amely témák szerint csoportosított.
A sajtókampány az alábbiakat foglalja magában:
- a megbízó által rendelkezésre bocsájtott információk alapján a sajtóanyag megírása a témától függően egy vagy több mutációban
- sajtólista összeállítása célcsoportra szűrve
- a sajtóanyag kiküldése elektronikus levél formájában a címlistára
- sajtószemle készítése a megjelent információkról, a megjelenések értékelése
- a megírt sajtóanyagot a megbízó saját kommunikációjában szabadon felhasználhatja (pl. saját weboldalon, nyomtatott anyagaiban)
A sajtóhír megjelenése nagyban függ a téma hírértékétől, ezért annak megjelenésére garanciát nem tudunk vállalni. Tapasztalataink szerint a szerkesztőségek számára érdekes, nagy hírértékű aktuális egészségügyi témákhoz, közvélemény-kutatásokból készített egészségüggyel kapcsolatos sajtóanyagok nagy eséllyel tudnak jó megjelenéseket generálni. A kampányt érdemes más értékesítést támogató és imázs kampányokkal összekapcsolni.