Meggyőződésem, hogy nagyon magas szakmai felkészültséggel rendelkezel az egészségügyi marketing területén. Nagyon magas színvonalon, nagy alapossággal, hozzáértéssel, végzed a munkád, ugyanakkor nagyon emberségesen...
Kedves Krisztina! Azt gondolom, az utóbbi idők egyik legjobb döntése volt, hogy az általad tartott szemináriumra elmentem. Nagyot „lökött rajtam” a
Nagyon köszönjük, hogy résztvehettünk az előadásodon. Az online hirdetéseket illetően sok hasznos, információt kaptunk. Szívesen részt vennék következő a szemináriumon is,
Életem első marketing szemináriumán olyan nagy mennyiségű, magas színvonalú és önzetlenül átadott tudást kaptam, amelyért végtelenül hálás vagyok, így teljes szívemből
Bár semmi marketinges előképzettségem eddig nem volt, neked köszönhetően rengeteget tanultam. Nemcsak szárazon leadtad, hanem látványban is segítetted a megértést, ill. minket
A veszettség egy vírus által okozott emberre is veszélyes, tehát zoonotikus megbetegedés, ami leggyakrabban fertőzött…
Lakásban tartott kutyák csökkentik a humán asztma kialakulását (Science Daily) 2012 júniusában összeült amerikai Mikrobiológiai…
Az utóbbi években egyre több kisállatpraxis nyílt, a praxisok tulajdonosainak nemcsak az orvosi munkára kell odafigyelni, hanem arra is, hogy hogyan különböztessék meg magukat a többiektől, mik azok a versenyelőnyök, amiket tudatosan használva több ügyfelet szerezhetnek. A modern műszerezettség mellett a betegellátás, a hatékony és kedves kiszolgálás, a kényelem is fontos szempontok.
Mérjük fel adottságainkat, kérdezzük meg ügyfeleinket mire van szükségük
Vajon tudja-e egy állatorvos mivel tudná javítani szolgáltatásai színvonalát, mire vágynak ügyfelei? Minden praxisnak évente egyszer érdemes egy rövid 5-7 pontból álló kérdőívet kitöltetni a betegekkel, ahol értékelhetik a szolgáltatásokat, és akár új ötleteket is kaphatunk tőlük. A kérdőívből sokszor kiderülnek a hiányosságok, és olyan ötleteket is előkerülnek, ami lehet, hogy eszünkbe sem jutott volna. Ha valamit változtattunk vagy újítottunk a szolgáltatásainkon, az is érdemes tesztelni, hogyan vált be, hogyan látják, értékelik azt mások.
Kényelmesség és otthonosság a rendelőnkben
Vannak olyan alapdolgok, amelyeket a kérdőíves felmérés nélkül is érdemes magunk kialakítani, hiszen a kényelem, praktikusság és otthonosság fontos szempont mindenki számára. A jó megközelíthetőség és jó parkolási lehetőségek alapvető feltételek ahhoz, hogy az ügyfelek szívesen járjanak hozzánk. Ha az épület adottságai megengedik, akkor minél több parkolót érdemes kialakítani. A parkoló legyen mindig tiszta, még a legnagyobb havazások idején is, és a világításról sem feledkezzünk el. A rendelő bejárata előtt nyári szezonban elhelyezett virágok nemcsak kellemes környezetet teremtenek, hanem vevőink azt látják, hogy igényesek vagyunk, adunk magunkra, ami a bizalmat is növeli. A recepción a tisztaság és a jó illat mellett a kényelem is jár a gazdiknak. Egy-egy beavatkozás alatt gyakran kell várakozni, nem mindegy hogy ez milyen környezetben történik. Ma már nem a korházszerű környezet a trend, hanem az otthonosság családias atmoszféra, amivel lojalitást szerezhetünk.
A kényelmes ülőalkalmatosság mellett, a halk zene, kellemes képek a falon (állat, vagy természetfotók), segítenek a várakozás feszült perceit feloldani. A várakozótérben elhelyezhetünk internetezési lehetőséget, tehetünk ki újságokat, vagy a falra egy LCD-televíziót. Ha a várakozás alatt a páciensek gazdái elfoglalják magukat kevesebb az aggódás és a feszültség is. Ha pácienseink többsége családos, érdemes a kicsikre is gondolni: egy kis asztal négy székkel, rajzeszközökkel, játékokkal leköti a gyerekeket, így a szülők is tudnak lazítani.
A kávéautomata, üdítők, apró péksütemény olyan kedves gesztuoks, amelyet biztosan megjegyeznek ügyfeleink. Ezek az apróságok ugyan pénzbe kerülnek, viszont hosszú távon olyan visszajáró ügyfeleket nyerhetünk, amely által megtérül a befektetés.
Ha az épület adottságai megengedik és van kert, akkor egy kellemes fedett teraszt is létre hozhatunk, virágokkal, nyári ülőalkalmatoságokkal, ahol nemcsak a gazdik, hanem a házi kedvencek is a szabad levegőn szaladgálhatnak.