Egészségügyi marketing képzések, szemináriumok
Orvosoknak, állatorvosoknak
Ne kezdjen addig hozzá amíg nem hallgatta meg ezt a szemináriumot!
Részvételi díj: 39.900 Ft / fő / nap
Képzés időpontja:
10:00-16:00 óráig tart a képzés.
Tekintse ezt befektetésnek, ami akár 1 nap alatt megtérül!
Mivel a szeminárium létszáma korlátozott, ezért kérem jelentkezzen időben. A helyet jelentkezési sorrendben tudjuk biztosítani.
Amennyiben lemondási szándékát a szeminárium időpontja előtt min. 5 munkanappal jelzi, a részvétel díját visszafizetjük.
5 napon belül történő lemondás, illetve meg nem jelenés esetén a részvételi díj 100%-a kerül felszámításra.
Amennyiben mégsem tud megjelenni a szemináriumon, a befizetett regisztráció (részvétel) átruházható más személyre is vagy beváltható egy következő szeminárium alkalmával.
Az egészségügyi marketing szemináriumokat a hallgatók háttérképzettségéhez alkalmazkodva, a csoport egyéni céljának megfelelően, naprakész információkkal kiegészítve állítom össze. Az előzetes igényfelmérés alapján lehet elméleti szakmai előadás, gyakorlatorientált képzés, vagy a kettő ötvözete. A hallgatók mindegyike marketing tanácsokkal ellátva, az online marketing eszköztárát megismerve, a marketing tevezés lépéseit megtanulva a fejükben kész marketing stratégiával mehetnek haza. Mindennek persze az a lényege, hogy a magánrendelőjük betegszámát, páciens forgalámát növelni tudják.
Röviden a marketing szemináriumról:Az egészségügyi marketing szeminárium célja, hogy az egészségügyben dolgozók a tanfolyam elvégzésével olyan marketingszemléletet kapjanak, hogy utána magabiztosan merjenek belevágni saját vállalkozásukba, tudatosan tudják felépíteni saját praxisukat. A nap végére interaktív módon, közösen felépítünk egy virtuális rendelőt. A képzés után azonnal alkalmazható, komplex, kis cégek számára is elérhető és megfizethető marketing-megoldásokat kapnak, melyet saját maguk is képesek megvalósítani. A képzés árát befektetésnek kell tekinteni, ami rövidtávon megtérül a tanultak alkalmazásával.
5 téma, melyben többek között nélkülözhetetlen tudással gazdagodhat képzésünkön:
- Közösségi média: A magán-egészségügyi intézmények esetében nem az a kérdés, jelen legyenek-e a Facebookon, hanem hogy hogyan legyenek ott!
Ön tudja, hogy hogyan menedzselje üzleti Facebook oldalát, hogyan indítson fizetett Facebook hirdetéseket?
Szemináriumunkon többek között ezekre a kérdésekre is választ kaphat! - Egészségügyi weboldalak elemzése, webanalitika, látogatottsági adatok (pl. Honnan érkeznek a látogatók? Melyek honlapunk legnézettebb oldalai?) és a levonható következtetések
- A piackutatás fontossága az egészségügyi marketingben (Milyen költséghatékony piackutatási módszereket alkalmazhatunk?)
- Hatékony marketing megoldások, profitmaximalizálás
- Tippek, ötletek, valós esettanulmányok
Mivel a szemináriumok kis csoportos képzésben történnek, ezért a jelentkezés és fizetés sorrendjében tudom fogadni a jelentkezőket.