Egészségügyi marketing terv készítés és megvalósítás
Tanácsot adni „könnyű”, de már nem egyszerű feladat magvalósítani a projektet egy egész nap dolgozó orvosnak vagy természetgyógyásznak. Sokan panaszkodnak, hogy sokféle tanácsadáson jártak már, többféle szemináriumot végighallgattak már, de mégsem képesek a mindennapok konkrét gyakorlatába átülteni a tanultakat. Vállaljuk nemcsak a komplett marketingterv kidolgozását, hanem a teljes folyamat minden lépésében Ön mellett állunk.
Módszerünk:
Aktív közreműködés, intenzív információszerzés és javaslatok megvitatása konzultációk keretében, szekunder kutatási eredmények elemzése, a kapcsolódó dokumentáció elkészítése háttérmunkában, marketing terv elkészítése, az intézkedések bevezetésének irányítása, támogatása konzultációkon, aktív részvétel a marketing terv megvalósításában.
Komplex megoldások
Teljes körű makro és mikrokörnyezeti elemzés:
- PESTEL és SWOT elemzés
- Ügyfél vs. Piac,
- Ügyfél vs. Versenytárs,
- Versenytárs vs. Piac
- Piackutatás
- A marketingstratégia megfogalmazása, taktikai célok kitűzése
- Piac szegmentáció, célcsoport kiválasztása, termékek és szolgáltatások pozicionálása
Kommunikációs célok, eszközök meghatározás
- Önnek az a legfontosabb, hogy ha már ismeri saját és piaci helyzetét hogyan mutatja be azt célközönségére szabva
7P elemzése, a marketingmix összeállítása
- Termékpolitika értékelése
- Árpolitika értékelése
- Értékesítési csatornák vizsgálata
- Marketingkommunikáció vizsgálata
- Folyamatmenedzsment vizsgálata
- Tárgyi elemek vizsgálata
- Emberi tényezők vizsgálata
Utánkövetés
Az alkalmazott módszerek hatékonyságának folyamatos ellenőrzése, monitorozása és értékelése.
Hisszük a kommunikáció hatékonyságának kulcsa: szinergikus marketing stratégia kialakítása a fogyasztók és a szakmai csoportok között
- Összehangolt kampányok és kommunikációs célok
- Célcsoportok egymásra hatásának kihasználása
- Szinkron aktivitások, melyek felerősítik egymást
- Kampányok időbeli összehangolása
- Aktív, információkereső orvosok, gyógyszerészek és fogyasztók
Mindezt hogyan valósítjuk meg?
Személyes képzésekkel (személyre szabott, piacfüggő tematikával és időbeosztással)
- Megtanítjuk, hogy hogyan kommunikáljon a célközönséggel
Professzionális kommunikációs csatornát hozzunk létre
- Egységes arculat létrehozása
- Keresőoptimalizált, felhasználóbarát és informatív weboldal létrehozása
- Egészségügyi PR kialakítása, sajtókampányok
- Folyamatos kommunikáció, adatbázis-építés
- Hírlevél-kampányok,elektronikus hírlevelek
Költséghatékony megoldásokat dolgozunk ki
- GoogleAdwords(kattintás alapú online marketing)
- Célzott megjelenések kodolgozása online és offline mediumokban
- Kizárólag a célközönség számára releváns csatornák felkutatása és a lehető legkedvezőbb megoldások használata
- Digitális marketing megoldások: az egyik leghatékonyabb csatorna a saját weboldal ezért szükséges:
- Látogatottság elemzés, értékelés
- SEO (Keresőoptimalizálás)
- SEM (Keresőmarketing-AdWords)
- SMO (Közösségi médiaoptimalizálás: Facebook üzleti profil létrehozása, YouTube csatorna kialakítása)
Közösen alakítjuk ki és valósítjuk meg az állategészségügyi marketingstartégiát
- Kidolgozott stratégia végrehajtása
- Sajtókommunikáció kialakítása
- Imázs felépítése, melyet a versenytársak követhetnek