Meggyőződésem, hogy nagyon magas szakmai felkészültséggel rendelkezel az egészségügyi marketing területén. Nagyon magas színvonalon, nagy alapossággal, hozzáértéssel, végzed a munkád, ugyanakkor nagyon emberségesen...
Kedves Krisztina! Azt gondolom, az utóbbi idők egyik legjobb döntése volt, hogy az általad tartott szemináriumra elmentem. Nagyot „lökött rajtam” a
Nagyon köszönjük, hogy résztvehettünk az előadásodon. Az online hirdetéseket illetően sok hasznos, információt kaptunk. Szívesen részt vennék következő a szemináriumon is,
Életem első marketing szemináriumán olyan nagy mennyiségű, magas színvonalú és önzetlenül átadott tudást kaptam, amelyért végtelenül hálás vagyok, így teljes szívemből
Bár semmi marketinges előképzettségem eddig nem volt, neked köszönhetően rengeteget tanultam. Nemcsak szárazon leadtad, hanem látványban is segítetted a megértést, ill. minket
A veszettség egy vírus által okozott emberre is veszélyes, tehát zoonotikus megbetegedés, ami leggyakrabban fertőzött…
Lakásban tartott kutyák csökkentik a humán asztma kialakulását (Science Daily) 2012 júniusában összeült amerikai Mikrobiológiai…
Ahhoz, hogy sikeresen tudjuk gyógyítani kis betegeinket, fontos, hogy a praxisunk üzleti háttere is rendezett legyen. Ezért magunkévá kell tennünk az üzleti gondolkodást is, használnunk kell az állatorvosi marketinget, beleértve az online marketinget is: így nemcsak könnyebben szerezhetünk ügyfeleket, de meglévő ügyfeleink lojalitását is növelhetjük. Fontos, hogy felhívjuk magunkra a figyelmet, és minél szélesebb közönséget érjünk el eközben. Ma – ha valakinek szüksége van egy termékre, szolgáltatásra – sokszor az internethez fordul elsőként, és nincs ez másként akkor sem, ha a helyi állatorvosi szolgáltatások iránt érdeklődik. Rendkívül fontos tehát, hogy tervezett, aktualizált, folyamatos jelenlétünk legyen a világhálón, az aktuális trendeket is figyelembe véve. Ha nem találnak meg minket, anélkül fordulnak versenytársunkhoz, hogy rólunk egyáltalán tudomásuk lenne. Mit nyújthat nekünk az online állatorvosi marketing?
Első lépések az online állatorvosi marketingben: Hozzunk létre egy dinamikus, attraktív weboldalt, amely szilárd alapot fog nyújtani további marketingtevékenységekhez is. Optimalizálnunk kell a keresőmotorok számára, és folyamatosan karbantartani. Csatlakozzunk közösségi oldalakhoz, például Facebook, Twitter, és használjuk megfelelően az ezen oldalak nyújtotta marketinglehetőségeket. Folytassunk párbeszédet, legyen interaktív kapcsolatunk meglévő és leendő ügyfeleinkkel. Tegyük személyessé megjelenésünket, nyújtsunk használható, érdekes információkat a hozzánk látogató érdeklődőknek, tekintsük úgy az internet adta lehetőséget, mintha bekopognának leendő ügyfeleink a rendelőnkbe, és válthatnánk néhány szót velük. Az online állatorvosi marketingtevékenységünk végső célja, hogy a kialakított, meglévő eszközeinket összehangoltan, következetesen, számunkra folyamatos jelenlétet biztosítva működtessük. További információért, segítségért forduljon hozzánk bizalommal.