Meggyőződésem, hogy nagyon magas szakmai felkészültséggel rendelkezel az egészségügyi marketing területén. Nagyon magas színvonalon, nagy alapossággal, hozzáértéssel, végzed a munkád, ugyanakkor nagyon emberségesen...
Kedves Krisztina! Azt gondolom, az utóbbi idők egyik legjobb döntése volt, hogy az általad tartott szemináriumra elmentem. Nagyot „lökött rajtam” a
Nagyon köszönjük, hogy résztvehettünk az előadásodon. Az online hirdetéseket illetően sok hasznos, információt kaptunk. Szívesen részt vennék következő a szemináriumon is,
Életem első marketing szemináriumán olyan nagy mennyiségű, magas színvonalú és önzetlenül átadott tudást kaptam, amelyért végtelenül hálás vagyok, így teljes szívemből
Bár semmi marketinges előképzettségem eddig nem volt, neked köszönhetően rengeteget tanultam. Nemcsak szárazon leadtad, hanem látványban is segítetted a megértést, ill. minket
A veszettség egy vírus által okozott emberre is veszélyes, tehát zoonotikus megbetegedés, ami leggyakrabban fertőzött…
Lakásban tartott kutyák csökkentik a humán asztma kialakulását (Science Daily) 2012 júniusában összeült amerikai Mikrobiológiai…
A kisvállalatok, de még a közepes nagyságrendűek is nagyon kevés erőforrást fordítanak a marketingkommunikációra. Sokan vagyunk, akik úgy gondoljuk, ha van egy jó termékünk projektünk, az önmagában elegendő a sikerhez.
Pedig a sikerhez vezető út a jó kommunikációban rejlik. A rendezvény egyik célja, konkrét érvekkel meggyőzni a kkv-k vezetőit a marketingkommunikációs tudás nélkülözhetetlenségéről, az arra figyelés közvetlen és közvetett üzleti hasznáról.
A BKIK és Piac & Profit közös szervezésű tréningjén a szakértők végig vezetik a résztvevőket a jó marketingkommunikáció kialakításának tudnivalóin, hasznos tippeket, tanácsokat adnak a megvalósítás eszköztárának használatához, s egyedülállóan foglalkoznak a téma szubjektív, emberi vetületeivel, feltételrendszerével is.
Mert a sikeres kommunikáció nem csak tudás, hanem képesség is!
A tréning előadói különösen fókuszálnak arra, hogy a kis- és középvállalatok nem rendelkeznek a hagyományos marketingkommunikációhoz (hirdetések stb) szükséges pénzügyi forrásokkal, valamint magasan képzett, szakértő munkatársakkal.
Példákon keresztül kapnak a résztvevők útmutatásokat, hogyan lehet kevés pénzből nagyon jó kommunikációt kialakítani, akár a portékák eladása, akár a hírnév- és ismertség építése a cél.
Program:
Levezető elnök (háziorvos): Hinora Bálint a Hinora Marketing Group ügyvezető igazgatója.
9.30─12.30 Délelőtti program
A marketingkommunikáció objektív oldala
09.30─10.30 Hinora Bálint, a Hinora Marketing Group ügyvezető igazgatója: Mit kell megtenni a sikeres és nélkülözhetetlen marketingkommunikációs stratégia érdekében?
10.30─12.00 Horváth Krisztina ügyvezető igazgató, egészségügyi marketingszakértő, Első Magyar Egészségügyi Marketing Kft.: A Swot-elemzésről, a versenytárs-figyelésről, a konkurenciaelemzésről, a célcsoport meghatározásáról. Termék- szolgáltatás- és árpolitika kialakítása. (benne kávészünet 15 perc)
A marketingkommunikációs stratégia megvalósítása. Tippek-tanácsok.
12.00─12.30 Hinora Bálint, a Hinora Marketing Group ügyvezető igazgatója: Médiatervezés, szelekció, testreszabott megoldások portfóliójának kialakítása, megszervezése hatékony, költségkímélő módon.
Kkv-knak előnyös, testreszabott marketingkommunikációs eszközök, módszerek, technikák.
13.10─14.00 Dén Mátyás András ügyvezető igazgató, Opinion Leaders Kft.: Internetben, a keresőprogramokban, a közösségi oldalakban, saját honlapban levő olcsó, hatékony marketingkommunikációs technikák, lehetőségek üzleti partnerszerzésére.
14.00─14.30 Demcsák Mária főszerkesztő, Piac & Profit: e-DM, hírlevél, gerillamarketing, szórólap, kapcsolatrendszer, személyesen kialakított PR, imidzs, reklámajándék, üzleti kommunikációs technikák, közvetlen vevőelérésre hatékony egyéb módszerek stb.
14.30─14.50 Kitekintő: Keszthelyi Péter a World Chambers Network magyarországi képviselője: Az országhatáron kívüli ismertség, regisztráció előnyei.
14.50─15.00 Szünet
A szubjektív vonal. A céged te vagy!
15.00─16.00 Hinora Bálint, a Hinora Marketing Group ügyvezető igazgatója:A kkv tulajdonosának, vezetőjének személyisége, adottságai, képességei és a jó marketingkommunikáció összefüggései. Használjuk ki adottságainkat cégünk imidzsének, ismertségének, arculatának, sikerének érdekében. A személyiség ismertségének, kapcsolatának előnyeinek szerepe. Mikre figyeljünk, amikor el akarjuk adni cégünk termékeit?
Részvételi díj (tartalmazza a kávét, üdítőt, aprósüteményt, ebédet): 18 000 Ft + áfa
Részvételi létszám: max. 50 fő.
Jelentkezés: