Meggyőződésem, hogy nagyon magas szakmai felkészültséggel rendelkezel az egészségügyi marketing területén. Nagyon magas színvonalon, nagy alapossággal, hozzáértéssel, végzed a munkád, ugyanakkor nagyon emberségesen...
Kedves Krisztina! Azt gondolom, az utóbbi idők egyik legjobb döntése volt, hogy az általad tartott szemináriumra elmentem. Nagyot „lökött rajtam” a
Nagyon köszönjük, hogy résztvehettünk az előadásodon. Az online hirdetéseket illetően sok hasznos, információt kaptunk. Szívesen részt vennék következő a szemináriumon is,
Életem első marketing szemináriumán olyan nagy mennyiségű, magas színvonalú és önzetlenül átadott tudást kaptam, amelyért végtelenül hálás vagyok, így teljes szívemből
Bár semmi marketinges előképzettségem eddig nem volt, neked köszönhetően rengeteget tanultam. Nemcsak szárazon leadtad, hanem látványban is segítetted a megértést, ill. minket
A veszettség egy vírus által okozott emberre is veszélyes, tehát zoonotikus megbetegedés, ami leggyakrabban fertőzött…
Lakásban tartott kutyák csökkentik a humán asztma kialakulását (Science Daily) 2012 júniusában összeült amerikai Mikrobiológiai…
A Google AdWords:
A folyamatos technikai fejlődésnek köszönhetően ma már az internetes hirdetési formák is kiemelkedő szerepet töltenek be. Ezek közül a leghatékonyabb a Google internetes keresőjének az AdWords rendszere. A világ legnépszerűbb internetes keresőjében ad lehetőséget, hogy hirdesse termékét vagy szolgáltatását.
Hogy miről is szól ez a hirdetési forma?
A legegyszerűbb, ha egy mindenki által ismert hirdetési formával hasonlítom össze pl.: a szórólapozáshoz. A nagy differencia a két hirdetési forma között, hogy a Google AdWords rendszere kitudja válogatni azokat, akik valójában keresi az adott terméket vagy szolgáltatást. Így látogató irányítási hatékonysága sokkal magasabb, mint a szórólapozásnak vagy plakátos hirdetéseknek.
Az Adwords ezen felül 4 célzási formával tudja optimalizálni, illetve szűkíteni a célközönséget:
Ez még csak a kezdet!
Minden vállalkozót az érdekel, hogy mennyire fog megtérülni? vagy érdemes-e hirdetni itt?
Ez a rendszer képes megközelítőleg megbecsülni egy adott témakör havi forgalmát és a verseny mértékét.
Lehetőséget ad, hogy célt határozzunk meg:(pl.:)
Szóval szinte akármit. Ezen dolgok mérésével teljes képet kap róla, hogy a befektetett költsége mennyire térült meg. Így sokkal egyszerűbb adott esetben döntést hozni.
A Google különböző bővítményeivel ráadásul kompatibilis. Ebből kifolyólag egy ilyen hirdetéshez például csatolható akár egy Google térkép is.
Egy ilyen kifinomult rendszer használatához nincs másra szüksége csak egy jól működő weboldalra.
Forrás az AdWords-ről: http://meteora.co.hu/