Egészségügyi marketing képzések, szemináriumok

 

Orvosoknak, állatorvosoknak
Részvételi díj: bruttó 39.000 Ft/fő/nap
Képzés időpontja: 2017. szeptember 22., péntek , Budapest
Tekintse ezt befektetésnek, ami akár 1 nap alatt megtérül!
Mivel a szeminárium létszáma korlátozott, ezért kérem jelentkezzen időben. A helyet jelentkezési sorrendben tudjuk biztosítani.

Az egészségügyi marketing szemináriumokat a hallgatók háttérképzettségéhez alkalmazkodva, a csoport egyéni céljának megfelelően, naprakész információkkal kiegészítve állítom össze.  Az előzetes igényfelmérés alapján lehet elméleti szakmai előadás, gyakorlatorientált képzés, vagy a kettő ötvözete. A hallgatók mindegyike marketing tanácsokkal ellátva, az online marketing eszköztárát megismerve, a marketing tevezés lépéseit megtanulva a fejükben kész marketing stratégiával mehetnek haza. Mindennek persze az a lényege, hogy a magánrendelőjük betegszámát, páciens forgalámát növelni tudják.

Röviden a marketing szemináriumról:Az egészségügyi marketing szeminárium célja, hogy az egészségügyben dolgozók a tanfolyam elvégzésével olyan marketingszemléletet kapjanak, hogy utána magabiztosan merjenek belevágni saját vállalkozásukba, tudatosan tudják felépíteni saját praxisukat. A nap végére interaktív módon, közösen felépítünk egy virtuális rendelőt. A képzés után azonnal alkalmazható, komplex, kis cégek számára is elérhető és megfizethető marketing-megoldásokat kapnak, melyet saját maguk is képesek megvalósítani. A képzés árát befektetésnek kell tekinteni, ami rövidtávon megtérül a tanultak alkalmazásával.

Az egészségügyi marketing szeminárium tematikája:

  1. Hogyan készüljünk fel egy új vállalkozás indítására, vagy ha már megvan, mikre figyeljünk oda?
  2. Az egészségügyi marketing elméleti kérdései a gyógyítás gyakorlatában
  3. Szakmai feltételek, engedélyek, előírások áttekintése
  4. A praxisépítés, rendelő menedzselés leghatékonyabb marketing eszközei
  5. Marketingstratégiák a betegforgalom növelésére
  6. A pacientúra kiépítésének és megtartásának technikái
  7. A marketingkommunikáción belül az Online kommunikáció jelentősége az orvoslásban
  8. Az ellenőrzés, a monitoring és az értékelés technikái

 

Mivel a szemináriumok kis csoportos  képzésben történnek, ezért a jelentkezés és fizetés sorrendjében tudom fogadni a jelentkezőket.

Kérem, jelezze részvételi szándékát

Vissza a lap tetejére

Legfrissebb hírek

Egyedülálló állatkórházi színvonal a Vezér Állatorvosi Központban

0422
Csendben, minden látványos és hangos ceremónia nélkül, de annál nagyobb elhivatottsággal nyitotta meg Szegeden a Vezér Állatorvosi Központ új komplexumát, amely már ránézésre is... tovább

Veszettség elleni oltottsági arány

0801
A veszettség egy vírus által okozott emberre is veszélyes, tehát zoonotikus megbetegedés, ami leggyakrabban fertőzött egyedek nyálával terjed, de leírtak már szájüregi és légúti... tovább

Lakásban tartott kutyák csökkentik a humán asztma kialakulását

0731
2012 júniusában összeült amerikai Mikrobiológiai Társaság megdöbbentő bejelentést tett. Vizsgálataik eredménye szerint a házi poratka allergiát okozó veszélyei lecsökkenthetőek,... tovább

Páciens-centrikusabb megközelítés

0405
Az egészségügyi területen tevékenykedő vállalatoknak alapvetően újra kell tervezniük üzleti modelljüket, hogy páciens-centrikusabb megközelítéssel magatartásbeli változásokat... tovább

Az EU állategészségügyi szabályozás

0330
Az állatbetegségek megelőzésére, leküzdésére és megszüntetésére kidolgozott stratégia alapvető célja: * a legjobb egészségi állapot elérése a betegségek kiirtása útján, *... tovább
További híreink

Vélemények

Bódiné Angéla

Meggyőződésem, hogy nagyon magas szakmai felkészültséggel rendelkezel az egészségügyi marketing területén. Nagyon magas színvonalon, nagy alapossággal, hozzáértéssel,  végzed a munkád, ugyanakkor nagyon emberségesen,...

dr.Schwartz Edit

Bár semmi marketinges előképzettségem eddig nem volt, neked köszönhetően rengeteget tanultam. Nemcsak szárazon leadtad, hanem látványban is segítetted a megértést, ill. minket is gondolkodásra késztettél.

Bótáné Kádas Ella

Életem első marketing szemináriumán olyan nagy mennyiségű, magas színvonalú és önzetlenül átadott tudást kaptam, amelyért végtelenül hálás vagyok, így teljes szívemből tudom ajánlani mindenkinek.

Domokiné Bordás Katalin

Nagyon köszönjük, hogy résztvehettünk az előadásodon. Az online hirdetéseket illetően sok hasznos, információt kaptunk. Szívesen részt vennék következő a szemináriumon is, úgy gondolom mindenképpen előre visz az a tudás amit...

Dr. Vecsey Annamária

Kedves Krisztina! Azt gondolom, az utóbbi idők egyik legjobb döntése volt, hogy az általad tartott szemináriumra elmentem. Nagyot „lökött rajtam” a találkozásunk.