Egészségügyi marketing terv készítés és megvalósítás

Tanácsot adni „könnyű”, de már nem egyszerű feladat magvalósítani a projektet egy egész nap dolgozó orvosnak vagy természetgyógyásznak. Sokan panaszkodnak, hogy sokféle tanácsadáson jártak már, többféle szemináriumot végighallgattak már, de mégsem képesek a mindennapok konkrét gyakorlatába átülteni a tanultakat.  Vállaljuk nemcsak a komplett marketingterv kidolgozását, hanem a teljes folyamat minden lépésében Ön mellett állunk.

Módszerünk:

Aktív közreműködés, intenzív információszerzés és javaslatok megvitatása konzultációk keretében, szekunder kutatási eredmények elemzése, a kapcsolódó dokumentáció elkészítése háttérmunkában, marketing terv elkészítése, az intézkedések bevezetésének irányítása, támogatása konzultációkon, aktív részvétel a marketing terv megvalósításában.

Komplex megoldások

Teljes körű makro és mikrokörnyezeti elemzés:

  • PESTEL és SWOT elemzés
  • Ügyfél vs. Piac,
  • Ügyfél vs. Versenytárs,
  • Versenytárs vs. Piac
  • Piackutatás
    • A marketingstratégia megfogalmazása, taktikai célok kitűzése
    • Piac szegmentáció, célcsoport kiválasztása, termékek és szolgáltatások pozicionálása

Kommunikációs célok, eszközök meghatározás

  • Önnek az a legfontosabb, hogy ha már ismeri saját és piaci helyzetét hogyan mutatja be azt célközönségére szabva

7P elemzése, a marketingmix összeállítása

  • Termékpolitika értékelése
  • Árpolitika értékelése
  • Értékesítési csatornák vizsgálata
  • Marketingkommunikáció vizsgálata
  • Folyamatmenedzsment vizsgálata
  • Tárgyi elemek vizsgálata
  • Emberi tényezők vizsgálata

Utánkövetés

Az alkalmazott módszerek hatékonyságának folyamatos ellenőrzése, monitorozása és értékelése.

Hisszük a kommunikáció hatékonyságának kulcsa: szinergikus marketing stratégia kialakítása a fogyasztók és a szakmai csoportok között

  • Összehangolt kampányok és kommunikációs célok
  • Célcsoportok egymásra hatásának kihasználása
  • Szinkron aktivitások, melyek felerősítik egymást
  • Kampányok időbeli összehangolása
  • Aktív, információkereső orvosok, gyógyszerészek és fogyasztók

Mindezt hogyan valósítjuk meg?

Személyes képzésekkel (személyre szabott, piacfüggő tematikával és időbeosztással)

  • Megtanítjuk, hogy hogyan kommunikáljon a célközönséggel

Professzionális kommunikációs csatornát hozzunk létre

  • Egységes arculat létrehozása
  • Keresőoptimalizált, felhasználóbarát és informatív weboldal létrehozása
  • Egészségügyi PR kialakítása, sajtókampányok
  • Folyamatos kommunikáció, adatbázis-építés
  • Hírlevél-kampányok,elektronikus hírlevelek

Költséghatékony megoldásokat dolgozunk ki

  • GoogleAdwords(kattintás alapú online marketing)
  • Célzott megjelenések kodolgozása online és offline mediumokban
  • Kizárólag a célközönség számára releváns csatornák felkutatása és a lehető legkedvezőbb megoldások használata
  • Digitális marketing megoldások:  az egyik leghatékonyabb csatorna a saját weboldal ezért szükséges:
    • Látogatottság elemzés, értékelés
    • SEO (Keresőoptimalizálás)
    • SEM (Keresőmarketing-AdWords)
    • SMO (Közösségi médiaoptimalizálás: Facebook üzleti profil létrehozása, YouTube csatorna kialakítása)

Közösen alakítjuk ki és valósítjuk meg az állategészségügyi marketingstartégiát

  • Kidolgozott stratégia végrehajtása
  • Sajtókommunikáció kialakítása
  • Imázs felépítése, melyet a versenytársak követhetnek
Vissza a lap tetejére

Legfrissebb hírek

Egyedülálló állatkórházi színvonal a Vezér Állatorvosi Központban

0422
Csendben, minden látványos és hangos ceremónia nélkül, de annál nagyobb elhivatottsággal nyitotta meg Szegeden a Vezér Állatorvosi Központ új komplexumát, amely már ránézésre is... tovább

Veszettség elleni oltottsági arány

0801
A veszettség egy vírus által okozott emberre is veszélyes, tehát zoonotikus megbetegedés, ami leggyakrabban fertőzött egyedek nyálával terjed, de leírtak már szájüregi és légúti... tovább

Lakásban tartott kutyák csökkentik a humán asztma kialakulását

0731
2012 júniusában összeült amerikai Mikrobiológiai Társaság megdöbbentő bejelentést tett. Vizsgálataik eredménye szerint a házi poratka allergiát okozó veszélyei lecsökkenthetőek,... tovább

Páciens-centrikusabb megközelítés

0405
Az egészségügyi területen tevékenykedő vállalatoknak alapvetően újra kell tervezniük üzleti modelljüket, hogy páciens-centrikusabb megközelítéssel magatartásbeli változásokat... tovább

Az EU állategészségügyi szabályozás

0330
Az állatbetegségek megelőzésére, leküzdésére és megszüntetésére kidolgozott stratégia alapvető célja: * a legjobb egészségi állapot elérése a betegségek kiirtása útján, *... tovább
További híreink

Vélemények

Bódiné Angéla

Meggyőződésem, hogy nagyon magas szakmai felkészültséggel rendelkezel az egészségügyi marketing területén. Nagyon magas színvonalon, nagy alapossággal, hozzáértéssel,  végzed a munkád, ugyanakkor nagyon emberségesen,...

dr.Schwartz Edit

Bár semmi marketinges előképzettségem eddig nem volt, neked köszönhetően rengeteget tanultam. Nemcsak szárazon leadtad, hanem látványban is segítetted a megértést, ill. minket is gondolkodásra késztettél.

Bótáné Kádas Ella

Életem első marketing szemináriumán olyan nagy mennyiségű, magas színvonalú és önzetlenül átadott tudást kaptam, amelyért végtelenül hálás vagyok, így teljes szívemből tudom ajánlani mindenkinek.

Domokiné Bordás Katalin

Nagyon köszönjük, hogy résztvehettünk az előadásodon. Az online hirdetéseket illetően sok hasznos, információt kaptunk. Szívesen részt vennék következő a szemináriumon is, úgy gondolom mindenképpen előre visz az a tudás amit...

Dr. Vecsey Annamária

Kedves Krisztina! Azt gondolom, az utóbbi idők egyik legjobb döntése volt, hogy az általad tartott szemináriumra elmentem. Nagyot „lökött rajtam” a találkozásunk.