Vélemények

Legfrissebb hírek

További híreink

PR az egészségügyben, kommunikáció orvosoknak

Sajtókampány

Az egészségügyben a kommunikáció speciális odafigyelést igényel. Óvatosan kell bánni a már más szektorban jól bevált marketing kommunikációs  eszközökkel. Vállaljuk egészségügyi témában sajtókampányok teljes körű lebonyolítását. A sajtókampány célja hírgenerálás, a megbízóval kapcsolatos információk eljuttatása a célközönségnek sajtóhír formájában.

Mintegy 1 700 címzettből álló sajtó címlistával rendelkezünk, amely témák szerint csoportosított.

A sajtókampány az alábbiakat foglalja magában:

  • a megbízó által rendelkezésre bocsájtott információk alapján a sajtóanyag megírása a témától függően egy vagy több mutációban
  • sajtólista összeállítása célcsoportra szűrve
  • a sajtóanyag kiküldése elektronikus levél formájában a címlistára
  • sajtószemle készítése a megjelent információkról, a megjelenések értékelése
  • a megírt sajtóanyagot a megbízó saját kommunikációjában szabadon felhasználhatja (pl. saját weboldalon, nyomtatott anyagaiban)

A sajtóhír megjelenése nagyban függ a téma hírértékétől, ezért annak megjelenésére garanciát nem tudunk vállalni. Tapasztalataink szerint a szerkesztőségek számára érdekes, nagy hírértékű aktuális egészségügyi témákhoz, közvélemény-kutatásokból készített egészségüggyel kapcsolatos sajtóanyagok nagy eséllyel tudnak jó megjelenéseket generálni. A kampányt érdemes más értékesítést támogató és imázs kampányokkal összekapcsolni.

Első állategészségügyi marketing