Vélemények

Legfrissebb hírek

További híreink

Miért fontos, a bemutatkozás aloldal az Ön weboldalán?

Ha úgy érzi, javítani kellene állatorvosi rendelőjének weboldalán, de csak egyetlen dolgot tudna most fejleszteni, akkor az legyen a „Rólunk” vagy a „Munkatársaink” aloldal. Tény ugyanis, hogy ezek az oldalak a leglátogatottabbak egy-egy szolgáltatónál. Az ügyfeleket sokszor jobban érdekli, hogy kivel kerülnek kapcsolatba, mint az, hogy pontosan milyen szolgáltatást végeznek. Ha a „Rólunk” vagy a „Bemutatkozás” aloldalakon azt találják, amit vártak, nagy valószínűséggel továbblépnek más menüpontokhoz is, pl. a „Szolgáltatásaink”-ra.

Az állatgyógyászat is szolgáltatás és mint szolgáltatásnak speciális tulajdonságai vannak. Ilyen például a megfoghatatlanság. Ez azt jelenti, hogy nem kézzelfogható termékekről van szó – a vásárlók nem tudnak érzékszervi úton információkat szerezni a vételt megelőzően – A vásárló (páciens) kockázata csökkentésére támpontokat próbál szerezni, a tárgyi feltételek, a szolgáltatást nyújtó személyek, az ár, a szolgáltató hírneve, a kommunikációs anyagok és mások véleménye útján. Ezért ezen elemek jelentősége megnő.  Vagyis nagyon fontos ki nyújtja és hogyan az állatgyógyászati szolgáltatást.

Soha ne kövesse el ezeket a hibákat:

  • túlságosan a szakmai részre fókuszál a személyes háttér rovására
  • nem beszél személyes hobbijáról, családi hátteréről
  •  túl sok szakkifejezést, orvosi terminológiát használ
  • nagyon tömören, ridegen fogalmaz.

A jó bemutatkozás képet ad arról, hogyan látja Ön, és rendelőjének munkatársai a világot. Erősítse ezt a képet minden egyes üzenettel, amit közvetíteni tud. A megfelelő bemutatkozás hozzásegíti Önt ahhoz, hogy egy elkötelezett kapcsolatot alapozhasson meg leendő ügyfeleivel. Ne féljen egy kis betekintést adni a személyes életébe, itt többet is megmutathat magából, nem csak a fehér köpenyes, sztetoszkópos személyt, akivel a mindennapokban a rendeléseken is találkozhatnak vendégei.

A jó bemutatkozásban térjen ki a következőkre:

  • Ön és munkatársai milyen pozíciókban vesznek részt az állatorvosi rendelő működésében?
  • Hogyan kerültek kapcsolatba a rendelővel?
  • Miért lett állatorvos? (inspirációk, szenvedélyek)
  • Hogyan vált állatorvossá? (tanulmányi háttér)
  • Miben vesz részt állatorvosként? (tanulmányok, díjak, szakmai szervezetek, speciális érdeklődési terület)
  • Családjának tagjai mi iránt érdeklődnek és milyen eredményeik születtek?
  • Van-e a családjában kisállat? Ha igen, írhat róla is néhány szót.
  • Tegyünk fel minél több fotót, képet akár magunkról, munkatársainkról és persze a munkafolyamatokról.

A fenti kérdésekre válaszolva bemutatkozhat weboldalán mind személyes mind szakmai téren. Ne feledje, ha többet tudnak Önről leendő ügyfelei, jobban kötődhetnek Önhöz és rendelőjéhez, és egy elkötelezettebb viszonyt tud kialakítani.

Első állategészségügyi marketing