Vélemények

Legfrissebb hírek

További híreink

Magunkról

Sikeresen útnak indult az Első Magyar Egészségügyi Marketing Kft. hiánypotló tevékenysége, vagyis az hogy célzottan egészségügyre specializálta marketingkommunikációs tevékenységét. Egy szűk szegmensre koncentrálva magánklinikáknak, gyógycentrumoknak, fogászati centrumoknak és diagnosztikai központoknak dolgozunk. Azt gondoltuk, az állatorvosoknak szintén nagy szükségük van korszerű marketing ismeretekre ahhoz, hogy praxisukat sikeresen tudják működtetni. Szeretnénk társaik lenni a mindennapokban, hogy idejük nagyrészét az állatok gyógyításának tudják szentelni. Sok éves marketingkommunikációs tapasztalatunkkal vállalni tudjuk a praxis komplett marketing feladatait, de igény szerint kisebb részfeladatokat is szívesen elvégzünk, legyen szó professzionális weboldal készítésről, vagy egy egyszerű prospektus vagy szórólap elkészítéséről.

Mottónk: „az egészség érték, a gyógyítás hivatás, a praxis üzlet”.

Első Magyar Egészségügyi Marketing Kft.

Miben más az Első Egészségügyi Marketing?

Az Első Magyar Egészségügyi Marketing Kft. kimondottan az egészségügyre specializálta marketing tevékenységét. Egy szűk szegmensre koncentrálva, magánklinikáknak,  gyógycentrumoknak, fogászati centrumoknak dolgozik, Komplex marketing-szaktanácsadást nyújt orvosoknak,állatorvosoknak, természetgyógyászoknak, kineziológusoknak, egészségügy iránt érdeklődőknek. Igény szerint képzéseket, szemináriumokat tart.

Az orvosok a napi munkájuk mellett nem képesek korszerű marketing ismeretekre szert tenni, illetve nem tudják hatékonyan alkalmazni azokat. Az egészségügyi marketing speciális tudást és tapasztalatot kíván, továbbá nagyon sok jogszabálynak kell megfelelni, speciális kifejezéseket kell használni attól függően ki a célcsoport. Ezért szükséges szakemberre bízni vállalkozásukat az egészségügyi marketing területén, külsős céget megbízni a marketing feladatokkal.

Megbízóim diszkrécióra, a praxisra, vállalkozásukra egyedileg kidolgozott-nem sablonokat alkalmazó-tervekre számíthatnak, melyek már másnap átültethetők a gyakorlatba és mérhető, számokban kifejezhető bevétel növekedést eredményeznek.

Módszerünk:

Aktív közreműködés, intenzív információszerzés és javaslatok megvitatása konzultációk keretében, szekunder kutatási eredmények elemzése, a kapcsolódó dokumentáció elkészítése háttérmunkában, marketing terv elkészítése, az intézkedések bevezetésének irányítása, támogatása konzultációkon, aktív részvétel a marketing terv megvalósításában.

Miért az Első Egészségügyi Marketing?

  • Szakmai kompetencia:
    • Agrármérnöki jártasság
    • Több éves egészségügyi szakmai tapasztalat
    • Marketing szakértői végzettség és  14 éves tapasztalat
    • Állatorvosi szakértelem
  • Rugalmasság
    • A helyzet megismerése és a leghatékonyabb folyamatok kidolgozása a siker érdekében
  • Az ügyfél teljes megismerése
    • Rendkívül fontos számunkra, hogy ügyfeleink tevékenységét, hitvallását alaposan megismerjük, hiszen csak így tudunk teljesen személyre szabott megoldásokat garantálni.
  • Cégünk tevékenységi körében egyedülálló
    • Specialisták vagyunk a marketinget és az egészségügyet egyedülálló módon kombináljuk

Komplex megoldások

Teljes körű makro és mikrokörnyezeti elemzés:

  • PESTEL és SWOT elemzés
  • Ügyfél vs. Piac,
  • Ügyfél vs. Versenytárs,
  • Versenytárs vs. Piac
  • Piackutatás
    • A marketingstratégia megfogalmazása, taktikai célok kitűzése
    • Piac szegmentáció, célcsoport kiválasztása, termékek és szolgáltatások pozicionálása

Kommunikációs célok, eszközök meghatározás

  • Önnek az a legfontosabb, hogy ha már ismeri saját és piaci helyzetét hogyan mutatja be azt célközönségére szabva

7P elemzése, a marketingmix összeállítása

  • Termékpolitika értékelése
  • Árpolitika értékelése
  • Értékesítési csatornák vizsgálata
  • Marketingkommunikáció vizsgálata
  • Folyamatmenedzsment vizsgálata
  • Tárgyi elemek vizsgálata
  • Emberi tényezők vizsgálata

Utánkövetés

Az alkalmazott módszerek hatékonyságának folyamatos ellenőrzése, monitorozása és értékelése.

Hisszük a kommunikáció hatékonyságának kulcsa: szinergikus marketing stratégia kialakítása a fogyasztók és a szakmai csoportok között

  • Összehangolt kampányok és kommunikációs célok
  • Célcsoportok egymásra hatásának kihasználása
  • Szinkron aktivitások, melyek felerősítik egymást
  • Kampányok időbeli összehangolása
  • Aktív, információkereső orvosok, gyógyszerészek és fogyasztók

Mindezt hogyan valósítjuk meg?

Személyes képzésekkel (személyre szabott, piacfüggő tematikával és időbeosztással)

  • Megtanítjuk, hogy hogyan kommunikáljon a célközönséggel

Professzionális kommunikációs csatornát hozzunk létre

  • Egységes arculat létrehozása
  • Keresőoptimalizált, felhasználóbarát és informatív weboldal létrehozása
  • Egészségügyi PR kialakítása, sajtókampányok
  • Folyamatos kommunikáció, adatbázis-építés
  • Hírlevél-kampányok,elektronikus hírlevelek

Költséghatékony megoldásokat dolgozunk ki

  • GoogleAdwords(kattintás alapú online marketing)
  • Célzott megjelenések kodolgozása online és offline mediumokban
  • Kizárólag a célközönség számára releváns csatornák felkutatása és a lehető legkedvezőbb megoldások használata
  • Digitális marketing megoldások:  az egyik leghatékonyabb csatorna a saját weboldal ezért szükséges:
    • Látogatottság elemzés, értékelés
    • SEO (Keresőoptimalizálás)
    • SEM (Keresőmarketing-AdWords)
    • SMO (Közösségi médiaoptimalizálás: Facebook üzleti profil létrehozása, YouTube csatorna kialakítása)

Közösen alakítjuk ki és valósítjuk meg az állategészségügyi marketingstartégiát

  • Kidolgozott stratégia végrehajtása
  • Sajtókommunikáció kialakítása
  • Imázs felépítése, melyet a versenytársak követhetnek

Első állategészségügyi marketing