Vélemények

Legfrissebb hírek

További híreink

Hogyan növeljük a vevői elégedettséget állatorvosi rendelőnkben?

Az elégedett ügyfél a legjobb ügyfél, hiszen ő rendszeresen igénybe fogja venni szolgáltatásainkat és akár másoknak is ajánlja azokat. Ha szép, igényes környezetben fogadjuk és szakszerűen meggyógyítjuk háziállatát az már fél siker, azonban egészen apró ötletes dolgokkal is tehetünk azért, hogy megtartsuk pácienseinket.

Ingyenes tanácsadás, tanfolyamok

A gyógyítás mellett a betegségek megelőzésére és az ingyenes tanácsadásra is fektessünk hangsúlyt. A felelős gazdik igénylik az információkat, szívesen veszik az életmódtanácsokat és egészségmegőrző tippeket. A hasznos tanácsok. pl. hogyan lehet az állatot utaztatni, milyen ügyintézés szükséges szintén fontos információ lehet. A tanácsadás lehet személyes egy-egy vizsgálat során, vagy elkérhetjük pácienseink e-mail címét is. Egy havi hírlevél, amelyben egy-két hasznos cikket, híreket, akciós ajánlatokat küldünk el, segíti a folyamatos kommunikációt és pácienseink így érzik, hogy folyamatosan törődünk velük.

Rendezvények, versenyek

Ha megfelelő ügyféladatbázissal rendelkezünk, egy szép kora nyári hétvégén, akár nyílt napot is szervezhetünk, amelyen az egész család részt vehet. A rendelő megtekintése mellett szervezhetünk szakmai előadásokat a felnőtteknek, a gyermekeknek játékos vetélkedőket, programokat és mindezt fűszerezhetjük egy kis vendéglátással. Ha ügyesek vagyunk, akkor valamelyik állateledel-gyártóval összefogva közösen szervezhetjük meg a nyílt napot.

Manapság a háziállatok is küzdenek súlyproblémákkal. Szervezhetünk egy olyan fogyókúrás versenyt, amit összeköthetünk állateledel és táplálkozási tanácsadással. A nyertes kedvencek képei pedig az akció végén kikerülhetnek rendelőnk hirdetőfalára.

Apró figyelmes kiegészítő szolgáltatások

Bármelyik gazdi örül annak, ha nem kell fejben tartania minden időpontot, egy e-mailben vagy sms-ben elküldött oltási emlékeztető apró figyelmesség, arra viszont vigyázzunk, hogy a küldés előtt kérjünk hozzájárulást. A szállítókosár bérbeadása vagy az állattaxi olyan kiegészítő szolgáltatások, amelyeket ha kedvező áron vagy ingyenesen kínálunk, növeli az ügyfélelégedettséget. Az állattaxi olyanoknak lehet segítség, akiknek nincs autójuk, idősek vagy mozgáskorlátozottak, viszont a beavatkozás után a beteg, adott esetben járásképtelen állat hazaszállítását nekik is meg kell oldani.

Első állategészségügyi marketing