Marketingkommunikáció. A legjobb befektetés.

A kisvállalatok, de még a közepes nagyságrendűek is nagyon kevés erőforrást fordítanak a marketingkommunikációra. Sokan vagyunk, akik úgy gondoljuk, ha van egy jó termékünk projektünk, az önmagában elegendő a sikerhez.

Pedig a sikerhez vezető út a jó kommunikációban rejlik. A rendezvény egyik célja, konkrét érvekkel meggyőzni a kkv-k vezetőit a marketingkommunikációs tudás nélkülözhetetlenségéről, az arra figyelés közvetlen és közvetett üzleti hasznáról.

A BKIK és Piac & Profit közös szervezésű tréningjén a szakértők végig vezetik a résztvevőket a jó marketingkommunikáció kialakításának tudnivalóin, hasznos tippeket, tanácsokat adnak a megvalósítás eszköztárának használatához, s egyedülállóan foglalkoznak a téma szubjektív, emberi vetületeivel, feltételrendszerével is.
Mert a sikeres kommunikáció nem csak tudás, hanem képesség is!
A tréning előadói különösen fókuszálnak arra, hogy a kis- és középvállalatok nem rendelkeznek a hagyományos marketingkommunikációhoz (hirdetések stb) szükséges pénzügyi forrásokkal, valamint magasan képzett, szakértő munkatársakkal.
Példákon keresztül kapnak a résztvevők útmutatásokat, hogyan lehet kevés pénzből nagyon jó kommunikációt kialakítani, akár a portékák eladása, akár a hírnév- és ismertség építése a cél.

 

Program:


Levezető elnök (háziorvos): Hinora Bálint a Hinora Marketing Group ügyvezető igazgatója.

9.30─12.30 Délelőtti program

A marketingkommunikáció objektív oldala

09.30─10.30 Hinora Bálint, a Hinora Marketing Group ügyvezető igazgatója: Mit kell megtenni a sikeres és nélkülözhetetlen marketingkommunikációs stratégia érdekében?

10.30─12.00 Horváth Krisztina ügyvezető igazgató, egészségügyi marketingszakértő, Első Magyar Egészségügyi Marketing Kft.: A Swot-elemzésről, a versenytárs-figyelésről, a konkurenciaelemzésről, a célcsoport meghatározásáról. Termék- szolgáltatás- és árpolitika kialakítása. (benne kávészünet 15 perc)
A marketingkommunikációs stratégia megvalósítása. Tippek-tanácsok.

12.00─12.30 Hinora Bálint, a Hinora Marketing Group ügyvezető igazgatója: Médiatervezés, szelekció, testreszabott megoldások portfóliójának kialakítása, megszervezése hatékony, költségkímélő módon.

12.30─13.10 Ebédszünet
13.10─16.00 Délutáni program
Kkv-knak előnyös, testreszabott marketingkommunikációs eszközök, módszerek, technikák.

13.10─14.00 Dén Mátyás András
ügyvezető igazgató, Opinion Leaders Kft.: Internetben, a keresőprogramokban, a közösségi oldalakban, saját honlapban levő olcsó, hatékony marketingkommunikációs technikák, lehetőségek üzleti partnerszerzésére.
14.00─14.30 Demcsák Mária főszerkesztő, Piac & Profit: e-DM, hírlevél, gerillamarketing, szórólap, kapcsolatrendszer, személyesen kialakított PR, imidzs, reklámajándék, üzleti kommunikációs technikák, közvetlen vevőelérésre hatékony egyéb módszerek stb.
14.30─14.50 Kitekintő: Keszthelyi Péter a World Chambers Network magyarországi képviselője: Az országhatáron kívüli ismertség, regisztráció előnyei.
14.50─15.00 Szünet

A szubjektív vonal. A céged te vagy!

15.00─16.00 Hinora Bálint, a Hinora Marketing Group ügyvezető igazgatója: A kkv tulajdonosának, vezetőjének személyisége, adottságai, képességei és a jó marketingkommunikáció összefüggései. Használjuk ki adottságainkat cégünk imidzsének, ismertségének, arculatának, sikerének érdekében. A személyiség ismertségének, kapcsolatának előnyeinek szerepe. Mikre figyeljünk, amikor el akarjuk adni cégünk termékeit?

Részvételi díj (tartalmazza a kávét, üdítőt, aprósüteményt, ebédet): 18 000 Ft + áfa

Részvételi létszám: max. 50 fő.

Jelentkezés:

http://www.piacesprofit.hu/_2012.html

Vissza a lap tetejére

Legfrissebb hírek

Egyedülálló állatkórházi színvonal a Vezér Állatorvosi Központban

0422
Csendben, minden látványos és hangos ceremónia nélkül, de annál nagyobb elhivatottsággal nyitotta meg Szegeden a Vezér Állatorvosi Központ új komplexumát, amely már ránézésre is... tovább

Veszettség elleni oltottsági arány

0801
A veszettség egy vírus által okozott emberre is veszélyes, tehát zoonotikus megbetegedés, ami leggyakrabban fertőzött egyedek nyálával terjed, de leírtak már szájüregi és légúti... tovább

Lakásban tartott kutyák csökkentik a humán asztma kialakulását

0731
2012 júniusában összeült amerikai Mikrobiológiai Társaság megdöbbentő bejelentést tett. Vizsgálataik eredménye szerint a házi poratka allergiát okozó veszélyei lecsökkenthetőek,... tovább

Páciens-centrikusabb megközelítés

0405
Az egészségügyi területen tevékenykedő vállalatoknak alapvetően újra kell tervezniük üzleti modelljüket, hogy páciens-centrikusabb megközelítéssel magatartásbeli változásokat... tovább

Az EU állategészségügyi szabályozás

0330
Az állatbetegségek megelőzésére, leküzdésére és megszüntetésére kidolgozott stratégia alapvető célja: * a legjobb egészségi állapot elérése a betegségek kiirtása útján, *... tovább
További híreink

Vélemények

Bódiné Angéla

Meggyőződésem, hogy nagyon magas szakmai felkészültséggel rendelkezel az egészségügyi marketing területén. Nagyon magas színvonalon, nagy alapossággal, hozzáértéssel,  végzed a munkád, ugyanakkor nagyon emberségesen,...

dr.Schwartz Edit

Bár semmi marketinges előképzettségem eddig nem volt, neked köszönhetően rengeteget tanultam. Nemcsak szárazon leadtad, hanem látványban is segítetted a megértést, ill. minket is gondolkodásra késztettél.

Bótáné Kádas Ella

Életem első marketing szemináriumán olyan nagy mennyiségű, magas színvonalú és önzetlenül átadott tudást kaptam, amelyért végtelenül hálás vagyok, így teljes szívemből tudom ajánlani mindenkinek.

Domokiné Bordás Katalin

Nagyon köszönjük, hogy résztvehettünk az előadásodon. Az online hirdetéseket illetően sok hasznos, információt kaptunk. Szívesen részt vennék következő a szemináriumon is, úgy gondolom mindenképpen előre visz az a tudás amit...

Dr. Vecsey Annamária

Kedves Krisztina! Azt gondolom, az utóbbi idők egyik legjobb döntése volt, hogy az általad tartott szemináriumra elmentem. Nagyot „lökött rajtam” a találkozásunk.