Trendek az állatorvosi rendelők működtetésében

iStock_000018374341XSmall.jpg

Már nemcsak az orvosi és szakmai hozzáértés fontos egy állatorvosi rendelő működtetésében. Az állatgyógyászat is egy szolgáltatás, ahol az ügyfelekkel való foglalkozás, tanácsadás, ügyfél-elégedettség, a szolgáltatás minősége, komplexitása hosszútávon ugyanolyan fontossá válik, mint az hogy házi kedvencünk meggyógyuljon.

Rendelő, állateledelbolt és kozmetika egyben

Nyugat-Európában egyre inkább elterjedt, hogy az állatorvosi praxis kiegészül más szolgáltatásokkal is: az állateledelbolt az egyik legkézenfekvőbb kiegészítő szolgáltatás, amely mellett az állatkozmetika is elfér. A rohanó életmód mellett egyre inkább az egy helyen megtalálható komplex szolgáltatásokat igénylik az állattulajdonosok. A kiegészítő szolgáltatások segítenek abban, hogy egy állandó ügyfélkör alakuljon ki, így ha a kedvencnek oltásra van szüksége vagy beteg, kézenfekvő, hogy a gazdi abba a rendelőbe vigye el, ahol rendszeresen megvásárolja az eledelt  is.

Fontos a barátságos rendelő

A rendelők kialakításánál fontos szempont lehet, hogy egy kellemes környezet várja a gazdikat, a hideg, steril, korházszerű hangulatot egyre inkább felváltja a modern design, amely az otthonosság érzetét kelti. A rendelőkben az állatbarátok számára érdekes és kedvelt elemek: állatfotók, vagy akár a padlóra felfestett állattappancsok is segítenek abban, hogy kompenzálják azt a kellemetlen szituációt, amikor orvoshoz kell vinni egy beteg állatot.

Kiegészítő szolgáltatások, tanácsadás

A hagyományos orvosi kezelések mellett megjelentek a homeopátia, akupunktúra, Bach-virágterápia, vagy olyan fizioterápiás kezelések mint a lézerterápia vagy a TENS-kezelés. A hagyományos gyógyítás mellett nagyon nagy igény van a tanácsadásra is. A szakszerű tanácsadást, amely segít abban, hogy milyen állateledelt válasszunk, annak érdekében, hogy kedvencünk egészséges maradjon, mindig szívesen fogadják a rendelő ügyfelei. A betegségmegelőzés, állapotfelmérés is egyre jobban előtérbe kerül. Egyes rendelők arra is nagy hangsúlyt helyeznek, hogy az állattulajdonosokat edukálják: arra is van példa, hogy állatelsősegélynyújtó tanfolyamot szerveznek, amelyen azt tanítják meg az érdeklődőknek, hogyan kell kisebb sérüléseket ellátni. Krónikus betegségben szenvedő állatok tulajdonosai ezeken a tanfolyamokon azt is elsajátíthatják, hogy mi a jó egy cukorbetegségben szenvedő állatnak. A 24 órás sürgősségi ellátás, vagy a hétvégi ügyeleti lehetőség megnyugtató biztonságérzést nyújt, hiszen mindig van hová fordulni, probléma esetén.

Vissza a lap tetejére

Legfrissebb hírek

Egyedülálló állatkórházi színvonal a Vezér Állatorvosi Központban

0422
Csendben, minden látványos és hangos ceremónia nélkül, de annál nagyobb elhivatottsággal nyitotta meg Szegeden a Vezér Állatorvosi Központ új komplexumát, amely már ránézésre is... tovább

Veszettség elleni oltottsági arány

0801
A veszettség egy vírus által okozott emberre is veszélyes, tehát zoonotikus megbetegedés, ami leggyakrabban fertőzött egyedek nyálával terjed, de leírtak már szájüregi és légúti... tovább

Lakásban tartott kutyák csökkentik a humán asztma kialakulását

0731
2012 júniusában összeült amerikai Mikrobiológiai Társaság megdöbbentő bejelentést tett. Vizsgálataik eredménye szerint a házi poratka allergiát okozó veszélyei lecsökkenthetőek,... tovább

Páciens-centrikusabb megközelítés

0405
Az egészségügyi területen tevékenykedő vállalatoknak alapvetően újra kell tervezniük üzleti modelljüket, hogy páciens-centrikusabb megközelítéssel magatartásbeli változásokat... tovább

Az EU állategészségügyi szabályozás

0330
Az állatbetegségek megelőzésére, leküzdésére és megszüntetésére kidolgozott stratégia alapvető célja: * a legjobb egészségi állapot elérése a betegségek kiirtása útján, *... tovább
További híreink

Vélemények

Bódiné Angéla

Meggyőződésem, hogy nagyon magas szakmai felkészültséggel rendelkezel az egészségügyi marketing területén. Nagyon magas színvonalon, nagy alapossággal, hozzáértéssel,  végzed a munkád, ugyanakkor nagyon emberségesen,...

dr.Schwartz Edit

Bár semmi marketinges előképzettségem eddig nem volt, neked köszönhetően rengeteget tanultam. Nemcsak szárazon leadtad, hanem látványban is segítetted a megértést, ill. minket is gondolkodásra késztettél.

Bótáné Kádas Ella

Életem első marketing szemináriumán olyan nagy mennyiségű, magas színvonalú és önzetlenül átadott tudást kaptam, amelyért végtelenül hálás vagyok, így teljes szívemből tudom ajánlani mindenkinek.

Domokiné Bordás Katalin

Nagyon köszönjük, hogy résztvehettünk az előadásodon. Az online hirdetéseket illetően sok hasznos, információt kaptunk. Szívesen részt vennék következő a szemináriumon is, úgy gondolom mindenképpen előre visz az a tudás amit...

Dr. Vecsey Annamária

Kedves Krisztina! Azt gondolom, az utóbbi idők egyik legjobb döntése volt, hogy az általad tartott szemináriumra elmentem. Nagyot „lökött rajtam” a találkozásunk.