Miért fontos, a bemutatkozás aloldal az Ön weboldalán?

Ha úgy érzi, javítani kellene állatorvosi rendelőjének weboldalán, de csak egyetlen dolgot tudna most fejleszteni, akkor az legyen a „Rólunk” vagy a „Munkatársaink” aloldal. Tény ugyanis, hogy ezek az oldalak a leglátogatottabbak egy-egy szolgáltatónál. Az ügyfeleket sokszor jobban érdekli, hogy kivel kerülnek kapcsolatba, mint az, hogy pontosan milyen szolgáltatást végeznek. Ha a „Rólunk” vagy a „Bemutatkozás” aloldalakon azt találják, amit vártak, nagy valószínűséggel továbblépnek más menüpontokhoz is, pl. a „Szolgáltatásaink”-ra.

Az állatgyógyászat is szolgáltatás és mint szolgáltatásnak speciális tulajdonságai vannak. Ilyen például a megfoghatatlanság. Ez azt jelenti, hogy nem kézzelfogható termékekről van szó - a vásárlók nem tudnak érzékszervi úton információkat szerezni a vételt megelőzően - A vásárló (páciens) kockázata csökkentésére támpontokat próbál szerezni, a tárgyi feltételek, a szolgáltatást nyújtó személyek, az ár, a szolgáltató hírneve, a kommunikációs anyagok és mások véleménye útján. Ezért ezen elemek jelentősége megnő.  Vagyis nagyon fontos ki nyújtja és hogyan az állatgyógyászati szolgáltatást.

Soha ne kövesse el ezeket a hibákat:

-          túlságosan a szakmai részre fókuszál a személyes háttér rovására

-          nem beszél személyes hobbijáról, családi hátteréről

-          túl sok szakkifejezést, orvosi terminológiát használ

-          nagyon tömören, ridegen fogalmaz.

A jó bemutatkozás képet ad arról, hogyan látja Ön, és rendelőjének munkatársai a világot. Erősítse ezt a képet minden egyes üzenettel, amit közvetíteni tud. A megfelelő bemutatkozás hozzásegíti Önt ahhoz, hogy egy elkötelezett kapcsolatot alapozhasson meg leendő ügyfeleivel. Ne féljen egy kis betekintést adni a személyes életébe, itt többet is megmutathat magából, nem csak a fehér köpenyes, sztetoszkópos személyt, akivel a mindennapokban a rendeléseken is találkozhatnak vendégei.

A jó bemutatkozásban térjen ki a következőkre:

-          Ön és munkatársai milyen pozíciókban vesznek részt az állatorvosi rendelő működésében?

-          Hogyan kerültek kapcsolatba a rendelővel?

-          Miért lett állatorvos? (inspirációk, szenvedélyek)

-          Hogyan vált állatorvossá? (tanulmányi háttér)

-          Miben vesz részt állatorvosként? (tanulmányok, díjak, szakmai szervezetek, speciális érdeklődési terület)

-          Családjának tagjai mi iránt érdeklődnek és milyen eredményeik születtek?

-          Van-e a családjában kisállat? Ha igen, írhat róla is néhány szót.

-          Tegyünk fel minél több fotót, képet akár magunkról, munkatársainkról és persze a munkafolyamatokról.

A fenti kérdésekre válaszolva bemutatkozhat weboldalán mind személyes mind szakmai téren. Ne feledje, ha többet tudnak Önről leendő ügyfelei, jobban kötődhetnek Önhöz és rendelőjéhez, és egy elkötelezettebb viszonyt tud kialakítani.

Vissza a lap tetejére

Legfrissebb hírek

Egyedülálló állatkórházi színvonal a Vezér Állatorvosi Központban

0422
Csendben, minden látványos és hangos ceremónia nélkül, de annál nagyobb elhivatottsággal nyitotta meg Szegeden a Vezér Állatorvosi Központ új komplexumát, amely már ránézésre is... tovább

Veszettség elleni oltottsági arány

0801
A veszettség egy vírus által okozott emberre is veszélyes, tehát zoonotikus megbetegedés, ami leggyakrabban fertőzött egyedek nyálával terjed, de leírtak már szájüregi és légúti... tovább

Lakásban tartott kutyák csökkentik a humán asztma kialakulását

0731
2012 júniusában összeült amerikai Mikrobiológiai Társaság megdöbbentő bejelentést tett. Vizsgálataik eredménye szerint a házi poratka allergiát okozó veszélyei lecsökkenthetőek,... tovább

Páciens-centrikusabb megközelítés

0405
Az egészségügyi területen tevékenykedő vállalatoknak alapvetően újra kell tervezniük üzleti modelljüket, hogy páciens-centrikusabb megközelítéssel magatartásbeli változásokat... tovább

Az EU állategészségügyi szabályozás

0330
Az állatbetegségek megelőzésére, leküzdésére és megszüntetésére kidolgozott stratégia alapvető célja: * a legjobb egészségi állapot elérése a betegségek kiirtása útján, *... tovább
További híreink

Vélemények

Bódiné Angéla

Meggyőződésem, hogy nagyon magas szakmai felkészültséggel rendelkezel az egészségügyi marketing területén. Nagyon magas színvonalon, nagy alapossággal, hozzáértéssel,  végzed a munkád, ugyanakkor nagyon emberségesen,...

dr.Schwartz Edit

Bár semmi marketinges előképzettségem eddig nem volt, neked köszönhetően rengeteget tanultam. Nemcsak szárazon leadtad, hanem látványban is segítetted a megértést, ill. minket is gondolkodásra késztettél.

Bótáné Kádas Ella

Életem első marketing szemináriumán olyan nagy mennyiségű, magas színvonalú és önzetlenül átadott tudást kaptam, amelyért végtelenül hálás vagyok, így teljes szívemből tudom ajánlani mindenkinek.

Domokiné Bordás Katalin

Nagyon köszönjük, hogy résztvehettünk az előadásodon. Az online hirdetéseket illetően sok hasznos, információt kaptunk. Szívesen részt vennék következő a szemináriumon is, úgy gondolom mindenképpen előre visz az a tudás amit...

Dr. Vecsey Annamária

Kedves Krisztina! Azt gondolom, az utóbbi idők egyik legjobb döntése volt, hogy az általad tartott szemináriumra elmentem. Nagyot „lökött rajtam” a találkozásunk.