Hogyan növeljük a vevői elégedettséget állatorvosi rendelőnkben?

 

iStock_000008355061XSmall.jpg

Az elégedett ügyfél a legjobb ügyfél, hiszen ő rendszeresen igénybe fogja venni szolgáltatásainkat és akár másoknak is ajánlja azokat. Ha szép, igényes környezetben fogadjuk és szakszerűen meggyógyítjuk háziállatát az már fél siker, azonban egészen apró ötletes dolgokkal is tehetünk azért, hogy megtartsuk pácienseinket.

Ingyenes tanácsadás, tanfolyamok

A gyógyítás mellett a betegségek megelőzésére és az ingyenes tanácsadásra is fektessünk hangsúlyt. A felelős gazdik igénylik az információkat, szívesen veszik az életmódtanácsokat és egészségmegőrző tippeket. A hasznos tanácsok. pl. hogyan lehet az állatot utaztatni, milyen ügyintézés szükséges szintén fontos információ lehet. A tanácsadás lehet személyes egy-egy vizsgálat során, vagy elkérhetjük pácienseink e-mail címét is. Egy havi hírlevél, amelyben egy-két hasznos cikket, híreket, akciós ajánlatokat küldünk el, segíti a folyamatos kommunikációt és pácienseink így érzik, hogy folyamatosan törődünk velük.

Rendezvények, versenyek

Ha megfelelő ügyféladatbázissal rendelkezünk, egy szép kora nyári hétvégén, akár nyílt napot is szervezhetünk, amelyen az egész család részt vehet. A rendelő megtekintése mellett szervezhetünk szakmai előadásokat a felnőtteknek, a gyermekeknek játékos vetélkedőket, programokat és mindezt fűszerezhetjük egy kis vendéglátással. Ha ügyesek vagyunk, akkor valamelyik állateledel-gyártóval összefogva közösen szervezhetjük meg a nyílt napot.

Manapság a háziállatok is küzdenek súlyproblémákkal. Szervezhetünk egy olyan fogyókúrás versenyt, amit összeköthetünk állateledel és táplálkozási tanácsadással. A nyertes kedvencek képei pedig az akció végén kikerülhetnek rendelőnk hirdetőfalára.

Apró figyelmes kiegészítő szolgáltatások

Bármelyik gazdi örül annak, ha nem kell fejben tartania minden időpontot, egy e-mailben vagy sms-ben elküldött oltási emlékeztető apró figyelmesség, arra viszont vigyázzunk, hogy a küldés előtt kérjünk hozzájárulást. A szállítókosár bérbeadása vagy az állattaxi olyan kiegészítő szolgáltatások, amelyeket ha kedvező áron vagy ingyenesen kínálunk, növeli az ügyfélelégedettséget. Az állattaxi olyanoknak lehet segítség, akiknek nincs autójuk, idősek vagy mozgáskorlátozottak, viszont a beavatkozás után a beteg, adott esetben járásképtelen állat hazaszállítását nekik is meg kell oldani.

Vissza a lap tetejére

Legfrissebb hírek

Egyedülálló állatkórházi színvonal a Vezér Állatorvosi Központban

0422
Csendben, minden látványos és hangos ceremónia nélkül, de annál nagyobb elhivatottsággal nyitotta meg Szegeden a Vezér Állatorvosi Központ új komplexumát, amely már ránézésre is... tovább

Veszettség elleni oltottsági arány

0801
A veszettség egy vírus által okozott emberre is veszélyes, tehát zoonotikus megbetegedés, ami leggyakrabban fertőzött egyedek nyálával terjed, de leírtak már szájüregi és légúti... tovább

Lakásban tartott kutyák csökkentik a humán asztma kialakulását

0731
2012 júniusában összeült amerikai Mikrobiológiai Társaság megdöbbentő bejelentést tett. Vizsgálataik eredménye szerint a házi poratka allergiát okozó veszélyei lecsökkenthetőek,... tovább

Páciens-centrikusabb megközelítés

0405
Az egészségügyi területen tevékenykedő vállalatoknak alapvetően újra kell tervezniük üzleti modelljüket, hogy páciens-centrikusabb megközelítéssel magatartásbeli változásokat... tovább

Az EU állategészségügyi szabályozás

0330
Az állatbetegségek megelőzésére, leküzdésére és megszüntetésére kidolgozott stratégia alapvető célja: * a legjobb egészségi állapot elérése a betegségek kiirtása útján, *... tovább
További híreink

Vélemények

Bódiné Angéla

Meggyőződésem, hogy nagyon magas szakmai felkészültséggel rendelkezel az egészségügyi marketing területén. Nagyon magas színvonalon, nagy alapossággal, hozzáértéssel,  végzed a munkád, ugyanakkor nagyon emberségesen,...

dr.Schwartz Edit

Bár semmi marketinges előképzettségem eddig nem volt, neked köszönhetően rengeteget tanultam. Nemcsak szárazon leadtad, hanem látványban is segítetted a megértést, ill. minket is gondolkodásra késztettél.

Bótáné Kádas Ella

Életem első marketing szemináriumán olyan nagy mennyiségű, magas színvonalú és önzetlenül átadott tudást kaptam, amelyért végtelenül hálás vagyok, így teljes szívemből tudom ajánlani mindenkinek.

Domokiné Bordás Katalin

Nagyon köszönjük, hogy résztvehettünk az előadásodon. Az online hirdetéseket illetően sok hasznos, információt kaptunk. Szívesen részt vennék következő a szemináriumon is, úgy gondolom mindenképpen előre visz az a tudás amit...

Dr. Vecsey Annamária

Kedves Krisztina! Azt gondolom, az utóbbi idők egyik legjobb döntése volt, hogy az általad tartott szemináriumra elmentem. Nagyot „lökött rajtam” a találkozásunk.