Egyik leghatékonyabb online hirdetési forma a Google AdWords

A Google AdWords:

A folyamatos technikai fejlődésnek köszönhetően ma már az internetes hirdetési formák is kiemelkedő szerepet töltenek be. Ezek közül a leghatékonyabb a Google internetes keresőjének az AdWords
rendszere. A világ legnépszerűbb internetes keresőjében ad lehetőséget, hogy hirdesse termékét vagy szolgáltatását.

Hogy miről is szól ez a hirdetési forma?

A legegyszerűbb, ha egy mindenki által ismert hirdetési formával hasonlítom össze pl.: a szórólapozáshoz. A nagy differencia a két hirdetési forma között, hogy a Google AdWords rendszere kitudja válogatni azokat, akik valójában keresi az adott terméket vagy szolgáltatást. Így látogató irányítási hatékonysága sokkal magasabb, mint a szórólapozásnak vagy plakátos hirdetéseknek.

Az Adwords ezen felül 4 célzási formával tudja optimalizálni, illetve szűkíteni a célközönséget:

- Földrajzilag
(hirdetés megjelenthet csak egy városba vagy megyébe, adott km sugarú kör és természetesen akár az egész ország vagy a világ.)

- Kulcsszavas
(olyan kulcsszavakra jeleníti meg a hirdetését, ami összefoglalja az Ön termékét vagy szolgáltatását)

- Időintervallum
(megadható, hogy a hét melyik napján legyen hirdetés és az adott nap melyik órájában)

- Nyelv
(adott országok vagy egy országon belül több nyelvet beszélnek külön külön célozhatóak)

Ez még csak a kezdet!

Minden vállalkozót az érdekel, hogy mennyire fog megtérülni? vagy érdemes-e hirdetni itt?

Ez a rendszer képes megközelítőleg megbecsülni egy adott témakör havi forgalmát és a verseny mértékét.

Lehetőséget ad, hogy célt határozzunk meg:(pl.:)

-Regisztráció
-Ajánlatkérés
-Kulcsfontóságú oldal megtekintés
-Hívás mérés (okostelefonok esetében)
-Vásárlás

Szóval szinte akármit. Ezen dolgok mérésével teljes képet kap róla, hogy a befektetett költsége mennyire térült meg. Így sokkal egyszerűbb adott esetben döntést hozni.

A Google különböző bővítményeivel ráadásul kompatibilis. Ebből kifolyólag egy ilyen hirdetéshez például csatolható akár egy Google térkép is.

Egy ilyen kifinomult rendszer használatához nincs másra szüksége csak egy jól működő weboldalra.

Forrás az AdWords-ről: http://meteora.co.hu/

 

 

 

A Google AdWords:

A folyamatos technikai fejlődésnek köszönhetően ma már az internetes hirdetési formák is kiemelkedő szerepet töltenek be. Ezek közül a leghatékonyabb a Google internetes keresőjének az AdWords
rendszere. A világ legnépszerűbb internetes keresőjében ad lehetőséget, hogy hirdesse termékét vagy szolgáltatását.

Hogy miről is szól ez a hirdetési forma?

A legegyszerűbb, ha egy mindenki által ismert hirdetési formával hasonlítom össze pl.: a szórólapozáshoz. A nagy differencia a két hirdetési forma között, hogy a Google AdWords rendszere kitudja válogatni azokat, akik valójában keresi az adott terméket vagy szolgáltatást. Így látogató irányítási hatékonysága sokkal magasabb, mint a szórólapozásnak vagy plakátos hirdetéseknek.

Az Adwords ezen felül 4 célzási formával tudja optimalizálni, illetve szűkíteni a célközönséget:

- Földrajzilag
(hirdetés megjelenthet csak egy városba vagy megyébe, adott km sugarú kör és természetesen akár az egész ország vagy a világ.)

- Kulcsszavas
(olyan kulcsszavakra jeleníti meg a hirdetését, ami összefoglalja az Ön termékét vagy szolgáltatását)

- Időintervallum
(megadható, hogy a hét melyik napján legyen hirdetés és az adott nap melyik órájában)

- Nyelv
(adott országok vagy egy országon belül több nyelvet beszélnek külön külön célozhatóak)

Ez még csak a kezdet!

Minden vállalkozót az érdekel, hogy mennyire fog megtérülni? vagy érdemes-e hirdetni itt?

Ez a rendszer képes megközelítőleg megbecsülni egy adott témakör havi forgalmát és a verseny mértékét.

Lehetőséget ad, hogy célt határozzunk meg:(pl.:)

-Regisztráció
-Ajánlatkérés
-Kulcsfontóságú oldal megtekintés
-Hívás mérés (okostelefonok esetében)
-Vásárlás

Szóval szinte akármit. Ezen dolgok mérésével teljes képet kap róla, hogy a befektetett költsége mennyire térült meg. Így sokkal egyszerűbb adott esetben döntést hozni.

A Google különböző bővítményeivel ráadásul kompatibilis. Ebből kifolyólag egy ilyen hirdetéshez például csatolható akár egy Google térkép is.

Egy ilyen kifinomult rendszer használatához nincs másra szüksége csak egy jól működő weboldalra.

 

 

Vissza a lap tetejére

Legfrissebb hírek

Egyedülálló állatkórházi színvonal a Vezér Állatorvosi Központban

0422
Csendben, minden látványos és hangos ceremónia nélkül, de annál nagyobb elhivatottsággal nyitotta meg Szegeden a Vezér Állatorvosi Központ új komplexumát, amely már ránézésre is... tovább

Veszettség elleni oltottsági arány

0801
A veszettség egy vírus által okozott emberre is veszélyes, tehát zoonotikus megbetegedés, ami leggyakrabban fertőzött egyedek nyálával terjed, de leírtak már szájüregi és légúti... tovább

Lakásban tartott kutyák csökkentik a humán asztma kialakulását

0731
2012 júniusában összeült amerikai Mikrobiológiai Társaság megdöbbentő bejelentést tett. Vizsgálataik eredménye szerint a házi poratka allergiát okozó veszélyei lecsökkenthetőek,... tovább

Páciens-centrikusabb megközelítés

0405
Az egészségügyi területen tevékenykedő vállalatoknak alapvetően újra kell tervezniük üzleti modelljüket, hogy páciens-centrikusabb megközelítéssel magatartásbeli változásokat... tovább

Az EU állategészségügyi szabályozás

0330
Az állatbetegségek megelőzésére, leküzdésére és megszüntetésére kidolgozott stratégia alapvető célja: * a legjobb egészségi állapot elérése a betegségek kiirtása útján, *... tovább
További híreink

Vélemények

Bódiné Angéla

Meggyőződésem, hogy nagyon magas szakmai felkészültséggel rendelkezel az egészségügyi marketing területén. Nagyon magas színvonalon, nagy alapossággal, hozzáértéssel,  végzed a munkád, ugyanakkor nagyon emberségesen,...

dr.Schwartz Edit

Bár semmi marketinges előképzettségem eddig nem volt, neked köszönhetően rengeteget tanultam. Nemcsak szárazon leadtad, hanem látványban is segítetted a megértést, ill. minket is gondolkodásra késztettél.

Bótáné Kádas Ella

Életem első marketing szemináriumán olyan nagy mennyiségű, magas színvonalú és önzetlenül átadott tudást kaptam, amelyért végtelenül hálás vagyok, így teljes szívemből tudom ajánlani mindenkinek.

Domokiné Bordás Katalin

Nagyon köszönjük, hogy résztvehettünk az előadásodon. Az online hirdetéseket illetően sok hasznos, információt kaptunk. Szívesen részt vennék következő a szemináriumon is, úgy gondolom mindenképpen előre visz az a tudás amit...

Dr. Vecsey Annamária

Kedves Krisztina! Azt gondolom, az utóbbi idők egyik legjobb döntése volt, hogy az általad tartott szemináriumra elmentem. Nagyot „lökött rajtam” a találkozásunk.