Hasznos tudnivalók

Kommunikáció az állatorvosi praxisban I.

Sokan azt gondolják, hogy egy orvosi rendelőnek felesleges pénzkiadás logót, kiadványokat vagy feliratokat tervezni. A jó megjelenés, a profi arculat nemcsak az üzleti életben fontos, a szolgáltatásoknál is a bizalomépítés egyik meghatározó alapköve. Egy a profilunkhoz illő, jól megtervezett logó, amely szerepel a kiadványainkon (pl. kezelőlap) vagy a munkaruházaton profizmust, igényességet sugall.
tovább

Kommunikáció az állatorvosi praxisban II.

Az állatorvosi tevékenység szolgáltatásnak minősül. Szolgáltatóként pedig a megfelelő szakmai felkészültség és ellátás mellett egyéb igényeknek is meg kell felelni. Ma már az állattulajdonosoknak számít, milyen váróteremben várakoznak kedvencükkel, barátságos, higiénikus-e a környezet, megfelelő-e a műszerezettség, a vizsgálóba belépve pedig milyen benyomást tesz rájuk az az orvos, akinek majd a kezébe helyezik kedvencük sorsát.
tovább

Online állatorvosi marketing - miért van rá szükségünk?

hhoz, hogy sikeresen tudjuk gyógyítani kis betegeinket, fontos, hogy a praxisunk üzleti háttere is rendezett legyen. Ezért magunkévá kell tennünk az üzleti gondolkodást is, használnunk kell az állatorvosi marketinget, beleértve az online marketinget is: így nemcsak könnyebben szerezhetünk ügyfeleket, de meglévő ügyfeleink lojalitását is növelhetjük.
tovább

Miért fontos, a bemutatkozás aloldal az Ön weboldalán?

Ha úgy érzi, javítani kellene állatorvosi rendelőjének weboldalán, de csak egyetlen dolgot tudna most fejleszteni, akkor az legyen a „Rólunk” vagy a „Munkatársaink” aloldal. Tény ugyanis, hogy ezek az oldalak a leglátogatottabbak egy-egy szolgáltatónál. Az ügyfeleket sokszor jobban érdekli, hogy kivel kerülnek kapcsolatba, mint az, hogy pontosan milyen szolgáltatást végeznek. Ha a „Rólunk” vagy a „Bemutatkozás” aloldalakon azt találják, amit vártak, nagy valószínűséggel továbblépnek más menüpontokhoz is, pl. a „Szolgáltatásaink”-ra.
tovább

Fogászati trendek az állatgyógyászatban

A háziállataink fogainak állapota pontosan olyan fontos mint a saját fogainké. Mi is rendszeresen ellenőriztetjük a fogorvosnál, hogy fogaink rendben vannak-e, ezt miért ne tehetnénk meg négylábú barátaink esetében is. Ugyanúgy mint az emberek esetében is, az állatoknál is a fog az egészséges táplálkozás és egészséges fizikum egyik alapköve.
tovább

Trendek az állatorvosi rendelők működtetésében

Nyugat-Európában egyre inkább elterjedt, hogy az állatorvosi praxis kiegészül más szolgáltatásokkal is: az állateledelbolt az egyik legkézenfekvőbb kiegészítő szolgáltatás, amely mellett az állatkozmetika is elfér. A rohanó életmód mellett egyre inkább az egy helyen megtalálható komplex szolgáltatásokat igénylik az állattulajdonosok. A kiegészítő szolgáltatások segítenek abban, hogy egy állandó ügyfélkör alakuljon ki, így ha a kedvencnek oltásra van szüksége vagy beteg, kézenfekvő, hogy a gazdi abba a rendelőbe vigye el, ahol rendszeresen megvásárolja az eledelt is.
tovább

A táplálkozási tanácsadás szerepe állatorvosi praxis működésében

Az állattartók egyre többet foglalkoznak beteg és egészséges állat kedvenceik táplálkozásával. A táplálék származása, minősége, összetétele kiemelt figyelmet élvez és azzal is törődnek, hogy az állateledel hogyan hat kedvenceik emésztése, növeli-e az antioxidánsszintet és az állat szervezetésnek védekezőképességét.
tovább

Hogyan növeljük a vevői elégedettséget állatorvosi rendelőnkben?

A gyógyítás mellett a betegségek megelőzésére és az ingyenes tanácsadásra is fektessünk hangsúlyt. A felelős gazdik igénylik az információkat, szívesen veszik az életmódtanácsokat és egészségmegőrző tippeket. A hasznos tanácsok. pl. hogyan lehet az állatot utaztatni, milyen ügyintézés szükséges szintén fontos információ lehet. A tanácsadás lehet személyes egy-egy vizsgálat során, vagy elkérhetjük pácienseink e-mail címét is. Egy havi hírlevél, amelyben egy-két hasznos cikket, híreket, akciós ajánlatokat kü
tovább

Egyik leghatékonyabb online hirdetési forma a Google AdWords

A folyamatos technikai fejlődésnek köszönhetően ma már az internetes hirdetési formák is kiemelkedő szerepet töltenek be. Ezek közül a leghatékonyabb a Google internetes keresőjének az AdWords
tovább

Állatorvosi asszisztensek munkavégzésének szakmai irányelvei

A Magyar Állatorvosi Kamara (MÁOK) jelen szabályzatának hatálya az állatorvosasszisztenseket foglalkoztató magán-állatorvosi tevékenységet folytató állatorvosokra terjed ki, függetlenül attól, hogy a magán-állatorvosi tevékenységet milyen adójogi formában végzik.
tovább

Marketing fogalmak

Az egészségügyi marketingkommunikációban számos olyan fogalmat használunk, amit érdemes tisztázni, hogy közös nyelvet beszéljünk.
tovább

A váróterembe belépve - avagy első benyomás

Egy orvosi rendelő várótermébe lépve az első és magától értetődő dolgunk, hogy körbepillantunk a helyiségben és agyunk már fel is mérte kellemes-e, amit látunk. Természetesen az állattulajdonos ugyanígy tesz, amikor a mi rendelőnk várójába érkezik, ezért nagyon fontos, hogy már az első tapasztalat, amit nyújthatunk számára, megnyerő legyen.
tovább

Szükséges-e beleegyező nyilatkozat?

Bár hazánkban a humán medicinában már szintén általános dolog, hogy minden beavatkozás előtt aláíratnak beleegyező nyilatkozatot, ugyanez az állatorvosi berkekben még csak elszórva tapasztalható. Vannak praxisok, ahol már rutinszerűen zajlik a nyilatkozatok kezelése, de sajnos a legtöbb rendelőben vagy egyáltalán nem rendelkeznek ilyen nyomtatvánnyal, vagy csak esetenként töltenek időt a kitöltéssel és aláíratással, nem is beszélve a későbbi raktározásról, hiszen ezeket a papírokat is 5 évig meg kell őrizni.
tovább
Vissza a lap tetejére

Legfrissebb hírek

Egyedülálló állatkórházi színvonal a Vezér Állatorvosi Központban

0422
Csendben, minden látványos és hangos ceremónia nélkül, de annál nagyobb elhivatottsággal nyitotta meg Szegeden a Vezér Állatorvosi Központ új komplexumát, amely már ránézésre is... tovább

Veszettség elleni oltottsági arány

0801
A veszettség egy vírus által okozott emberre is veszélyes, tehát zoonotikus megbetegedés, ami leggyakrabban fertőzött egyedek nyálával terjed, de leírtak már szájüregi és légúti... tovább

Lakásban tartott kutyák csökkentik a humán asztma kialakulását

0731
2012 júniusában összeült amerikai Mikrobiológiai Társaság megdöbbentő bejelentést tett. Vizsgálataik eredménye szerint a házi poratka allergiát okozó veszélyei lecsökkenthetőek,... tovább

Páciens-centrikusabb megközelítés

0405
Az egészségügyi területen tevékenykedő vállalatoknak alapvetően újra kell tervezniük üzleti modelljüket, hogy páciens-centrikusabb megközelítéssel magatartásbeli változásokat... tovább

Az EU állategészségügyi szabályozás

0330
Az állatbetegségek megelőzésére, leküzdésére és megszüntetésére kidolgozott stratégia alapvető célja: * a legjobb egészségi állapot elérése a betegségek kiirtása útján, *... tovább
További híreink

Vélemények

Bódiné Angéla

Meggyőződésem, hogy nagyon magas szakmai felkészültséggel rendelkezel az egészségügyi marketing területén. Nagyon magas színvonalon, nagy alapossággal, hozzáértéssel,  végzed a munkád, ugyanakkor nagyon emberségesen,...

dr.Schwartz Edit

Bár semmi marketinges előképzettségem eddig nem volt, neked köszönhetően rengeteget tanultam. Nemcsak szárazon leadtad, hanem látványban is segítetted a megértést, ill. minket is gondolkodásra késztettél.

Bótáné Kádas Ella

Életem első marketing szemináriumán olyan nagy mennyiségű, magas színvonalú és önzetlenül átadott tudást kaptam, amelyért végtelenül hálás vagyok, így teljes szívemből tudom ajánlani mindenkinek.

Domokiné Bordás Katalin

Nagyon köszönjük, hogy résztvehettünk az előadásodon. Az online hirdetéseket illetően sok hasznos, információt kaptunk. Szívesen részt vennék következő a szemináriumon is, úgy gondolom mindenképpen előre visz az a tudás amit...

Dr. Vecsey Annamária

Kedves Krisztina! Azt gondolom, az utóbbi idők egyik legjobb döntése volt, hogy az általad tartott szemináriumra elmentem. Nagyot „lökött rajtam” a találkozásunk.