Vélemények

Legfrissebb hírek

További híreink

Egyik leghatékonyabb online hirdetési forma a Google AdWords

A Google AdWords:

A folyamatos technikai fejlődésnek köszönhetően ma már az internetes hirdetési formák is kiemelkedő szerepet töltenek be. Ezek közül a leghatékonyabb a Google internetes keresőjének az AdWords rendszere. A világ legnépszerűbb internetes keresőjében ad lehetőséget, hogy hirdesse termékét vagy szolgáltatását.

Hogy miről is szól ez a hirdetési forma?

A legegyszerűbb, ha egy mindenki által ismert hirdetési formával hasonlítom össze pl.: a szórólapozáshoz. A nagy differencia a két hirdetési forma között, hogy a Google AdWords rendszere kitudja válogatni azokat, akik valójában keresi az adott terméket vagy szolgáltatást. Így látogató irányítási hatékonysága sokkal magasabb, mint a szórólapozásnak vagy plakátos hirdetéseknek.

Az Adwords ezen felül 4 célzási formával tudja optimalizálni, illetve szűkíteni a célközönséget:

  • Földrajzilag (hirdetés megjelenthet csak egy városba vagy megyébe, adott km sugarú kör és természetesen akár az egész ország vagy a világ.)
  • Kulcsszavas (olyan kulcsszavakra jeleníti meg a hirdetését, ami összefoglalja az Ön termékét vagy szolgáltatását)
  • Időintervallum (megadható, hogy a hét melyik napján legyen hirdetés és az adott nap melyik órájában)
  • Nyelv (adott országok vagy egy országon belül több nyelvet beszélnek külön külön célozhatóak)

Ez még csak a kezdet!

Minden vállalkozót az érdekel, hogy mennyire fog megtérülni? vagy érdemes-e hirdetni itt?

Ez a rendszer képes megközelítőleg megbecsülni egy adott témakör havi forgalmát és a verseny mértékét.

Lehetőséget ad, hogy célt határozzunk meg:(pl.:)

  • Regisztráció
  • Ajánlatkérés
  • Kulcsfontóságú oldal megtekintés
  • Hívás mérés (okostelefonok esetében)
  • Vásárlás

Szóval szinte akármit. Ezen dolgok mérésével teljes képet kap róla, hogy a befektetett költsége mennyire térült meg. Így sokkal egyszerűbb adott esetben döntést hozni.

A Google különböző bővítményeivel ráadásul kompatibilis. Ebből kifolyólag egy ilyen hirdetéshez például csatolható akár egy Google térkép is.

Egy ilyen kifinomult rendszer használatához nincs másra szüksége csak egy jól működő weboldalra.
Forrás az AdWords-ről: http://meteora.co.hu/