Vélemények

Legfrissebb hírek

További híreink

Egészségügyi marketing terv készítés és megvalósítás

Tanácsot adni „könnyű”, de már nem egyszerű feladat magvalósítani a projektet egy egész nap dolgozó orvosnak vagy természetgyógyásznak. Sokan panaszkodnak, hogy sokféle tanácsadáson jártak már, többféle szemináriumot végighallgattak már, de mégsem képesek a mindennapok konkrét gyakorlatába átülteni a tanultakat.  Vállaljuk nemcsak a komplett marketingterv kidolgozását, hanem a teljes folyamat minden lépésében Ön mellett állunk.

Módszerünk:

Aktív közreműködés, intenzív információszerzés és javaslatok megvitatása konzultációk keretében, szekunder kutatási eredmények elemzése, a kapcsolódó dokumentáció elkészítése háttérmunkában, marketing terv elkészítése, az intézkedések bevezetésének irányítása, támogatása konzultációkon, aktív részvétel a marketing terv megvalósításában.

Komplex megoldások

Teljes körű makro és mikrokörnyezeti elemzés:

  • PESTEL és SWOT elemzés
  • Ügyfél vs. Piac,
  • Ügyfél vs. Versenytárs,
  • Versenytárs vs. Piac
  • Piackutatás
    • A marketingstratégia megfogalmazása, taktikai célok kitűzése
    • Piac szegmentáció, célcsoport kiválasztása, termékek és szolgáltatások pozicionálása

Kommunikációs célok, eszközök meghatározás

  • Önnek az a legfontosabb, hogy ha már ismeri saját és piaci helyzetét hogyan mutatja be azt célközönségére szabva

7P elemzése, a marketingmix összeállítása

  • Termékpolitika értékelése
  • Árpolitika értékelése
  • Értékesítési csatornák vizsgálata
  • Marketingkommunikáció vizsgálata
  • Folyamatmenedzsment vizsgálata
  • Tárgyi elemek vizsgálata
  • Emberi tényezők vizsgálata

Utánkövetés

Az alkalmazott módszerek hatékonyságának folyamatos ellenőrzése, monitorozása és értékelése.

Hisszük a kommunikáció hatékonyságának kulcsa: szinergikus marketing stratégia kialakítása a fogyasztók és a szakmai csoportok között

  • Összehangolt kampányok és kommunikációs célok
  • Célcsoportok egymásra hatásának kihasználása
  • Szinkron aktivitások, melyek felerősítik egymást
  • Kampányok időbeli összehangolása
  • Aktív, információkereső orvosok, gyógyszerészek és fogyasztók

Mindezt hogyan valósítjuk meg?

Személyes képzésekkel (személyre szabott, piacfüggő tematikával és időbeosztással)

  • Megtanítjuk, hogy hogyan kommunikáljon a célközönséggel

Professzionális kommunikációs csatornát hozzunk létre

  • Egységes arculat létrehozása
  • Keresőoptimalizált, felhasználóbarát és informatív weboldal létrehozása
  • Egészségügyi PR kialakítása, sajtókampányok
  • Folyamatos kommunikáció, adatbázis-építés
  • Hírlevél-kampányok,elektronikus hírlevelek

Költséghatékony megoldásokat dolgozunk ki

  • GoogleAdwords(kattintás alapú online marketing)
  • Célzott megjelenések kodolgozása online és offline mediumokban
  • Kizárólag a célközönség számára releváns csatornák felkutatása és a lehető legkedvezőbb megoldások használata
  • Digitális marketing megoldások:  az egyik leghatékonyabb csatorna a saját weboldal ezért szükséges:
    • Látogatottság elemzés, értékelés
    • SEO (Keresőoptimalizálás)
    • SEM (Keresőmarketing-AdWords)
    • SMO (Közösségi médiaoptimalizálás: Facebook üzleti profil létrehozása, YouTube csatorna kialakítása)

Közösen alakítjuk ki és valósítjuk meg az állategészségügyi marketingstartégiát

  • Kidolgozott stratégia végrehajtása
  • Sajtókommunikáció kialakítása
  • Imázs felépítése, melyet a versenytársak követhetnek

Első állategészségügyi marketing